Segítség a rendeléshez
Tekintsd meg rövid leírásunkat a rendelési folyamatról.
Rendelés menete
1. Töltsd ki az adatokat!
Kattints a termék oldalon a "Vásárlás" gombra és töltsd ki azokat a mezőket amiket szeretnél megjeleníteni a biléta beolvasásakor majd kattints ismét a "Vásárlás" gombra. Amennyiben több bilétát szeretnél rendelni, eltérő adatokkal akkor lépj vissza a kosárból és töltsd ki újra a mezőket az új adatokkal, majd ismét rakd a kosárba a bilétát.
2. Minden helyes? Ellenőrizd!
A kosár oldalon ellenőrizni tudod az adatok helyességét, illetve amennyiben csomagautomatába vagy csomagpontra kéred a rendelést akkor azt is ezen az oldalon tudod kiválasztani.
3. Töltsd ki a szállítási adatokat
Házhozszállítás és csomagpontra/csomagautomatába való szállítás esetén is szükséges kitölteni a szállítási címet, ugyanis erre állítjuk ki a számlát. Ne aggódj, amennyiben csomagautomatába kérted a rendelést akkor oda fogjuk küldeni! Válassz a fizetési módok közül: Fizess kényelmesen és biztonságosan bankkártyával Stripe-on keresztül, vagy válaszd a PayPal-t, Utánvétes fizetést.
4. Hogyan kerülnek rá a bilétára az adatok?
A rendelés leadását követően csapatunk egyik tagja átnézi a rendelést és a megadott információkat. Amennyiben elírást, hibát talál akkor felveszi a kapcsolatot Veled!
Ha mindent rendben talál, akkor létrehoz kiskedvencednek egy profilt az erre fenntartott www.exotap.app weboldalon az általad megadott adatok alapján és az ehhez tartozó linket elhelyezi az EXOTAP | NFC Bilétában helyet foglaló chipen.
Ha utólag kiderül, hogy hibás adatokat adtál meg vagy adatváltozás történt, nem kell aggódni! Egy alkalommal díjmentesen módosítjuk a profilhoz tartozó adatokat anélkül, hogy a terméket visszaküldenéd.